اصول زندگی از دیدگاه زرتشت

تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

3نفر هستند که بدون هیچ چشمداشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را بر طرف میکنند، پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش میکنی، مواظب باش که از دستش ندهی و بدان که تو هم برای او نفر سوم خواهی بود

اصول زندگی از دیدگاه زرتشت

 

از زرتـشت سئوال کردند: زندگی خود را بر چند اصل استوار کردی؟ فرمودند:

 

1. دانستم کار مرا ديگری انجام نمی دهد، پس تلاش کردم.

 

 

2. دانستم که خدا مرا   می بيند، پس حيا کردم.

 

3. دانستم رزق مرا ديگری نمی خورد، پس آرام شدم.

 

4. دانستم پايان کارم مرگ است، پس مهيا شدم

 



لينك باكس پيشرفته لينك من  (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 / 3 / 1390برچسب:, ] [ 8:57 ] [ elnaz ] [ ]